Veelgestelde vragen - FAQ

Hieronder vind je onze antwoorden op de meest gestelde praktische vragen.

Tot hoe laat kan ik bestellen?

Je kunt je ontbijt uiterlijk de dag vóór levering tot 12:00 bestellen. Let op: op onze website kun je altijd bestellen en afrekenen, waarna een automatische bestelbevestiging volgt. Bestel je later dan 12:00 voor de volgende dag, dan kan het zijn dat we je bestelling moeten annuleren of verzetten. Wij willen de versheid en kwaliteit van onze producten garanderen en willen dus op de juiste plekken inkopen. Ook willen wij onze ontbijtjes met plezier en stressvrij bezorgen, zodat u tevreden kunt genieten! Daarom: bestel vóór 12:00 de dag voorafgaand aan de bezorging.

 

Op welke dagen bezorgen jullie?

Wij bezorgen ontbijt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. In het weekend komen wij alleen bezorgen als het gaat om een bestelling voor 10 personen of meer. Het beste kun je hiervoor contact op nemen via het formulier onderaan deze pagina.

 

Vanaf hoe laat bezorgen jullie?

Ons ontbijt wordt bij je thuisbezorgd vanaf 8:15 of 8:30, afhankelijk van de bezorglocatie. Om 8:00 gaan wij rijden vanuit Bottendaal met onze verse broodjes. Omdat de ene dag de andere niet is, houden wij een speling van 15 minuten aan op de gewenste bezorgtijd.

 

Tot hoe laat bezorgen jullie?

In principe bezorgen wij ontbijt tot 12:30, tot die tijd is je ontbijt gegarandeerd. Wil je -om wat voor reden dan ook- later ontbijten? We won't judge! Als het ons lukt, komen we gewoon wat later, op het tijdstip van jouw keuze. Dat moet dan wel in onze planning passen, dus waarschijnlijk nemen we wel even contact met je op wanneer je ontbijt bestelt voor 16:00. Misschien kun je dan beter gewoon lekker bij één van onze zaken komen dineren!

 

Waar bezorgen jullie?

Ons bezorggebied is gebaseerd op reistijd vanaf onze keuken in Bottendaal. Wij bezorgen in de hierna volgende plaatsen. Zoektip vanaf de PC of laptop: houdt op je toetsenbord CTRL en F tegelijkertijd ingedrukt en voer de plaats voor jouw gewenste bezorging in om snel te zien of deze ertussen staat.

Afferden (GLD), Altforst, Alverna, Andelst, Angeren, Appeltern 
Beek-Ubbergen, Bemmel, Beuningen, Berg en Dal, Bergharen, Breedeweg
Cuijk
Deest, Druten, Nijmegen-Dukenburg, Dodewaard
Elst, Ewijk
Gennep, Gendt, Grave, Groesbeek
Haalderen, Heilig Landstichting, Hernen, Heumen, Huissen, Horssen
Nijmegen-Lent, Nijmegen-Lindenholt
Malden, Middelaar, Millingen, Milsbeek, Mook
Niftrik
Ooij, Oosterhout, Overasselt
Ravenstein, Ressen
Valburg
Westervoort, Weurt, Wijchen, Winssen
Zetten

 

Bezorgen jullie ook op kantoor?

Misschien wil je je partner verrassen op hun verjaardag, maar moet er al vroeg gewerkt worden. Dan brengen wij met alle liefde het ontbijt naar kantoor, de werkplaats of waar dan ook! Wil je een zakelijk ontbijt of lunch bestellen, bijvoorbeeld voor een cursusdag op locatie, een goed begin van een vergadering of kwartaal meeting? Ook daarvoor hebben wij verschillende mogelijkheden, van arrangementen tot maatwerk. Je vindt deze op de pagina 'Zakelijk ontbijt'. Bestellen kan al vanaf twee personen, zo is ons zakelijk ontbijt geschikt voor een kleine teams, maar ook voor grote organisaties.

 

Hebben jullie ook vegetarisch of veganistisch ontbijt?

Jazeker! Je kunt je allergiën en dieetwensen altijd opgeven, zoals vegetarisch, veganistisch, lactosevrij of glutenvrij.  De optie selecteer je eenvoudig via het 'dieetwensen' dropdown menu bij het ontbijt van jouw keuze.

 

Houden jullie rekening met voedsel allergiën? 

Als horeca professionals weten wij goed om te gaan met allergiën, intoleranties en diëtaire restricties. Je kunt je ontbijt glutenvrij of lactose-vrij bestellen, deze optie selecteer je eenvoudig via het 'dieetwensen' dropdown menu bij het ontbijt van jouw keuze. Aan het einde van het bestelproces kun je nog een opmerking toevoegen; bijvoorbeeld wanneer het een intolerantie betreft en sporen wel oké zijn. Natuurlijk kun je ook voordat je bestelt even contact met ons opnemen wanneer je specifieke vragen hebt. We denken graag met je mee!

 

Voor hoeveel personen is het ontbijt?

Al onze ontbijtboxen zijn gevuld voor twee personen. We hebben dit mooi afgevuld zodat het precies genoeg is, dat wil zeggen dat alles er in tweevoud in zit. Wil je een ontbijt voor 3 personen, dan raden wij je aan om twee ontbijten te bestellen. Op die manier heb je altijd genoeg, lekker veel keus en je kunt er de volgende dag ook gerust nog van eten. 

 

Wat zit er precies in het ontbijt?

Wil je graag exact weten wat er in je ontbijtpakket zal zitten? Ahjoh, laat je lekker verrassen! Flauw natuurlijk, maar ons ontbijt kan altijd een beetje afwijken van de foto's die je op onze site ziet. Dit komt doordat wij onze verkoopprijs graag zo goed mogelijk willen houden. Door slim inkopen, kunnen we dit garanderen, maar kan dus per week de inhoud variëren. Je krijgt altijd 2 gekookte eitjes, 2 croissantjes en 4 broodjes met een variatie aan zoet en hartig beleg. Soms hagelslag, soms chocopasta. Soms komijnekaas, soms geitenkaas. Ook krijg je altijd 2 bakjes Griekse yoghurt. Tot slot zit er ook altijd een zoete traktatie bij; soms een muffin, soms een chocoladebroodje. Wij geven onszelf deze vrijheid om zoveel mogelijk mensen blij te kunnen maken met een ontbijtverrassing, lekker toch?

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je na het plaatsen van je bestelling erachter komt dat de bezorging bij de ontvangers toch niet uitkomt. Of misschien heb je niet goed gelezen en een datum ingevuld die in het weekend valt, wanneer wij niet bezorgen. Je kunt je bestelling tot 24 uur van tevoren kosteloos verzetten naar een andere bezorgdatum. Wil je je bestelling helemaal annuleren, dan moeten wij bij restitutie helaas administratiekosten in mindering brengen. Als alternatief kunnen we je volledige bestelbedrag omzetten in een tegoedbon, die je eventueel ook cadeau zou kunnen doen aan iemand anders. 

 

Waarom kan ik geen datum aanklikken op een kalender?

Wij krijgen weleens de vraag waarom wij geen ingebouwde planmodule hebben in onze webshop, zodat er geen datum gekozen kan worden waarop wij niet bezorgen. We snappen dat dat veel makkelijker zou zijn en menselijke foutjes zou voorkomen; dat is helemaal waar. Dit soort modules kosten echter best wat geld en wij steken dat geld liever in de producten waarmee wij onze ontbijtjes vullen :) Wij hopen op jullie begrip en medewerking, samen voorkomen we zo onnodige foutjes. 

 

Waarom filtert jullie webshop jullie bezorggebied niet op postcode?

Wij krijgen weleens de vraag waarom wij geen ingebouwde module hebben in onze webshop voor ons bezorggebied. We snappen dat dat veel makkelijker zou zijn en menselijke foutjes zou voorkomen; dat is helemaal waar. Dit soort modules kosten echter best wat geld en wij steken dat geld liever in de producten waarmee wij onze ontbijtjes vullen :) Wij hopen op jullie begrip en medewerking, samen voorkomen we zo onnodige foutjes.  Je kunt altijd contact met ons opnemen om te dubbelchecken of we op de locatie van jouw keuze kunnen bezorgen.

 

Staat je vraag er niet bij? Stel 'm hier

Alvast dank voor je vraag! Wij streven ernaar deze binnen 1 dag te beantwoorden.